Saya akan membawanya kemana saja

Membuktikan kesetiaan sangat sukar dilakukan kalau kita tidak mempunyai tekad padu untuk melakukan dalam kehidupan kita.

Mungkin itu hanya perkara kecil, walaupun hanya perkara kecil, sekecil ukiran senyuman di bibir, tapi mampu membawa sinar keharmonian antara kita.

Keadaan dan tempat mungkin berbeza, tapi ada yang sama iaitu diri kita sendiri. Sangat bagus pepatah "kita jadi harimau bila masuk kandang harimau".

Maksudnya kita berubah mengikut persekitaran kita. Tapi, pendirian kita tetap sama. Fikirkan bagaimana untuk terus bertambah baik tanpa mengorbankan pendirian anda.

Jika pendirian anda runtuh, maka karakter anda juga akan menjadi runtuh. Kenali dan fahamilah apa yang anda menjadi pendirian anda.

Banyak yang mempersoalkan pendirian anda, jika anda tidak memahami pendirian anda dengan baik, pendirian anda akan tetap tinggal dalam diri anda.

Ia tidak berkembang, anda tidak menjadi terang kepada orang lain. Fahamilah apa yang anda percaya, dan tunjukkan hasil yang boleh dilihat, didengar dan dirasa.

Perlihatkan melalui pemakanan, pemakaian, pekerjaan dan dalam membuat keputusan.
Saya akan membawanya kemana saja Saya akan membawanya kemana saja Reviewed by Santro on Januari 16, 2020 Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.