Bagaimana kita dibayar

1. Memberikan apa yang diperlukan oleh orang lain. (Buat)

2. Memenuhi keperluan orang lain adalah bentuk perkhidmatan atau pelayanan yang secara perlahan-lahan meningkatkan reputasi dan tahap ekonomi seseorang. Tanggungjawab yang besar, memberikan pulangan yang besar. Seperti Doktor Bedah dan Perdana Menteri. (Tahu)

3. Iklan meningkatkan jualan. Reputasi, Kesetiaan dan Integriti adalah bentuk iklan terbaik di dunia, yang dapat meningkatkan jualan secara konsisten setiap bulan. Bergantung pada sifat kita sendiri, nilainya lebih stabil dari pencapaian kerana kita sendiri yang mengawalnya. Semakin lama, semakin baik. (Tahu)

4. Masa yang kita tidak dibayarlah yang akan membayar kita paling banyak pada hari ini. Kita dibayar kerana kemahiran kita, tapi untuk menguasai kemahiran, kita mesti memberikan banyak masa untuk mengasah kemahiran. Kita adalah apa yang kita lakukan dengan masa yang kita ada. (Tahu).

5. Mengongsikan sesuatu yang bermanfaat di sosial media adalah bentuk iklan yang tidak membayar kita pada masa ini tapi pada masa akan datang. (Buat)

It's not the hours you're not paid that will pay you the most. - Daniel Ally

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel